tirsdag 25. august 2015

Litt om meg

Eg heiter Cecilie, er 37 år gamal, gift, to barn og bur på ei øy utanfor Stavanger. For ganske lenge sidan tok eg ein bachelor i marknadsføring frå Handelshøgskolen BI. Mykje seinare blei det grunnfag og fordjuping i nordisk frå UiS, ein herleg husmorsyssel mens eg var heime i permisjon med små ungar. Våren 2014 slutta eg som finansiell rådgivar i eit av landets største finanskonsern og fekk meg eit vikariat på ein vidaregåande skole her i Stavanger.  Det gav meirsmak. Er i dag Masterstudent i Lesevitskap ved UiS og deltidsstudent ved Høgskolen på Stord der eg tek Praktisk Pedagogisk Utdanning. 150% studiar, er det lurt? Har ikkje aning. 'Sink or swim' som det heiter på nynorsk (og ja; eg må øva på nynorsken). Eg gler meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar